Egamze 39haftalik hamileyim aciklik hic bisey yok normal gozukuyor dogum ama belirtim yok dua edermisiniz bendr artik dogurmak istiyorummm
Zeynepcan98 Bizde şuan 38+6 yız zaman geçmek bilmiyor fenalık geliyor bir yandan korku endişe basıyor beklemek çok zor bişey 😥😔
Filiz0071 Kızlar bende doguramiyorum 38+6 artık gelsin istiyorum çok zorluyor beni geceleri uyuyamıyorum kasiklarim belim kopuyor çok ağır geliyor bana
Suna0991 Ayy benim level düşük ama bende dogurmak istiyorum 😇 33 haftaligiz insallah sağlıkla gelir bebisler
Durununannesi46 38+1 ben de zaman daraldıkça hem kavuşmak istiyorum hem korkuyorum sancılardan ağrılardan 🤭
kubraaa2344 Ben de 38+3 oldum hiç bir belirti yok, yarın çatı muayenesi olacağım. Çatıdan sonra doğum hızlanır diyorlar sizde öyle bişey oldu mu