26+3 haftalığız ıslak mendil almayı düşünüyorum 480 yaprak Haziran ortası doğum olcak inşallah sizce o zamana kadar kurur mu? indirimdeyken almak istiyorum birde sleppy yenidoğan mi yoksa unibaby yenidoğan mi kararsız kaldım hangisi daha iyi sizce ? 💛