Ezo55
Kıxlar 26 haftalık ıkızlerıme hamıleyım daha bısey almadım. Neler almalıyım kaç tane zıbın falan yardımcı olursanız cok sevınurım lıste halınde yazarsanız eksık bısey olmasın dıye
Gezginmuallime
İkizler genel olarak premetüre bebek oldukları için ona göre şeyler al yeni doğan olarak da al çünkü geriden gideceğiz tek gebeliğe göre daha küçük olacaklar ben zıbın da aldım fakat daha çok çıt çıtlı atletler 10 tane falan çıtçıtlı body 10 tane de ondan 2 tane 10 lu hastane çıkışı 6 tane battaniye 3-3 iki taneye anca diye .20 tane çorap ,bir sürü de tulum alt üst takım kıyafetler aldım
Limpid
Bnde ikiz daha 17 hafta kızlar sizin kadar oldam keske yaa hala hissedemiyorum 😔 stresten ölücm