bilgegk Öncelikle başınız sağolsun. Bende 28. Haftada kaybettim yavrumu acısı çok zor ve geçmiyor. Alışıyorsun zamanla sadece.. Meleğine dua etmemize gerek yok annesi çünkü tertemiz şekilde kavuştu Rabbimize günahsız.. En güzel yerdeler şuanda, bize de peygamber imtihanı ile sınanmak düştü. Tek dileğim öteki dünyada onlara doymak, yerine yenisini nasip etsin rabbim çektiklerimize mükafat olarak. 🌺