Minnosum1147 Selam arkadaşlar, idrar yolu enfeksiyonum için doktor monurol diye bir ilaç vermişti, ama eczacı uroday vermiş eşime. Muadili demiş, 7 aylık hamileyim sorun olur mu?
Btlkhrmnozz Minnosum1147 bende 2 gün önce kullandım doktor Bi sorun olcagini düşünseydi yazmazdı sonuçta
Htcnal Minnosum1147 Ben de kullandim,idrar yolu enfeksiyonu icin .Ben icimde cok tutamadim, ne kadar cok tutulursa o kadar etkiliymis.Bebege bir zarari yok.
Minnosum1147 Btlkhrmnozz evet canım, yok kullanacağım mutlaka ama doktorun verdiği ilacın muadilini vermiş eczacı. Uroday kullanan var mı diye merak ettim. ( eşim muadil olunca hamile olduğumu da söylemiş sıkıntı olmaz demiş eczacı ama bilemedim)
Minnosum1147 Evinru ☺️🙈 canım ilaç konusu hassas maalesef, insanın içi rahat etmiyor ama benim enfeksiyonum çok yüksek çıktı
Minnosum1147 Htcnal Mavininbiri Teşekkür ederim kızlar, anladığım kadarıyla uroday olan markayı kullanmışsınız siz de 🙏🏻