Lylasn Selam. İlk hamileliğimde gebelik kolestazı yaşadım 37+2 de doğum yaptım çok şükür sağlıkla geldi kızım bir sıkıntı yaşamadık ama şuan 2.gebeliğim acaba 2.gebeliğinde de bunu yaşayan var mı ?
Balarisiii Lylasn ohh valla geçmiş olsun kurtulmuşsunuz darısı bana inşallah ben de 35+2 yim 37 yi bekliyoruz kolestaz nedeniyle alacaklar doktora sordum ikinci gebelikte de yaşanması yüksek bir ihtimal dedi ama olmayabilir de dedi