Bayanlar affınıza sığınarak soruyorum ama ben progestan kullanıyorum 6. Haftadan beri ve 32 haftadayım. Progestanı vajina içine yerleştiriyorum Ya içinde resmen kocaman bir şişlik olmuş, böyle taş gibi. Parmağa hayda hayda geliyor. Başına gelen var mı acaba? Çok garip biliyorum ama resmen vajina içinde şişlik var