Seyma_ck SedefPolat Ben de bayadır var o özellikle sol tarafıma yatamıyorum geceleri o batma yüzünden
Mrveuysl Bendede oluyo karın sertleşmesi oda normal kızlar benim 2 hafta önce falan karın içi agrı batma vardı ve o günün ertesi günü randevum vardı doktor bna yedigin bsy dokunmuştur ddi ve o günde çok kusmuştum ertesi gün gecti agrı çok korkmuştum
Mrveuysl Meltmmm canm soda iç magnezyum kullanyomusun ödem ve kasılmalar icin bn kullanıyorum miden yandığında soguk süt iç
Sibeltug Seyma_ck kıyamam korkmayın o kadar onlarda strese giriyor 🤦♀️ Ben hep konuşuyorum oğlum yapma ne acelen var bekle falan diye yoksa ben de korkacağım😂 inşallah sağ salim kavuşalım hepimiz🥰
Seyma_ck Sibeltug Amin inşallah😇bende dedim aynılarını az kaldı annem az daha dur diye☺️inşallah laf dinlerler🤭
Sibel_l3 Mrveuysl 30+3💙 mide yanmaları çok zorluyor, sadece bende mi böyle bilmiyorum ama son 4 5 gündür gece uyuyabiliyorum artık 2 defa lavaboya kalkiyorum sadece😂 şuan güzel gidiyor yani
Bebetonunannesii 32+0 kızımla ❤️ Çok şiddetli bel ağrım var ve sol kalçamda ağrı var yürümekte zorlanıyorum 🙄😥😒
Ayss344 31+5 şişkinlik hissi gece uyuyamama dönmekten bel ağrısı ayak ağrısı gün içinde de penguen gibiyim😂😂
Mrveuysl Ayss344 3 4 hafta önce bnde vardı o ayaklarmn agrısı bbni btrmisti gecem gündüz gündüzüm gecem olmuştu magnezyum verdi doktor o iyi gldi rahatm bde sıcak su torbası yapmştm cok iyi gldi o