BusRaa20 Begumaydinyilmaz 31+5 bende boyleyim 2 gündür kasıklarım aşırı ağrıyor baski hissediyorum vajinada bende burda bekliyim
Esraazengin Begumaydinyilmaz bende 37+4 üm benimde iki gecedir hafif adet olur gibi agrılarım oluyor doktorum normal ama şiddetlenirse gel demişti
eliftokdemir Begumaydinyilmaz 38+4 ten beri o ağrıları çekiyorum 39+6 oldum hala geçmedi muhtemelen doğuma kadar ağrıyacak rahim kendini doğuma hazırlıyo
Begumaydinyilmaz Esraazengin yarım saat falan sürüyor benim sonra geçiyor bugun kontrolum var bakalım sorucam bende doktoruma
Arasss6761 Begumaydinyilmaz merhaba bende 32+3 adet sancısu gibi girip çıkıyordu karnında ağrı ertesi gün akşamı doğum yapmıştım
Arasss6761 Begumaydinyilmaz benim suyum 30. Haftada geldi hastanede yattım sancım da hastanede geldi .doktor muayne etti 4 cm acilman var dedi hemen doğumhaneye iniyorsun dedi akşamında da doğum yapmstm