qozde123 14 haftalık hamileyim tek yumurta ikizlerim var bugün akşam saatlerinde az kanama oldu hemen hastaneye gittik çok şükür ikisinde kalbini duydum Progestan verdi bunun kullancam benim gibi kanama yaşanan oldu mu az az geliyor korkuyorum
Fasulyeninannesi- qozde123 bende 7. Haftamda yasamistim banada verdiler fitil seklinde kullanicaksin dediler 15 gunluktu 10. Gunde kanamam durdu korkma kanaman kahverengiyse eski birikmis kan oluyomus
qozde123 charlottececi Tek yumurta ikizi olduğu için riskli gebelik zaten böyle durumlar olur Muş yarın asıl kadın doğum ile perinatoloji gittcem zaten şükür ikinsde ayrı ayrı kalbinin duydum hareketlilerdi
guler0135 O haftalarda benim de olmuştu çift yumurta ikizim olacak inşallah 32. Haftaya geldim çok şükür , riskli gebelik olduğu için oluyor ben hâlâ progestan kullanıyorum ağır iş yapmayın dikkat edin
qozde123 guler0135 İçim azda olsa rahat ettik bunun birininden duymak yaşanmış birinden duymak iyi geldi doktor söyledi çoklu gebelik olurmuş bunlar Progestan kullancam perinatoloji gittik ordaki hocamlarda baksın dedi ikizlerin ikisde iyi dedi oyunuyorlardi annelik duygusu iste
qozde123 Fasulyeninannesi- Kahverengi değil canım acile gittim zaten ikizlerim.sukur kalbini duydum ikiside insan korkuyor ne olursa az bir kan görse