Canım benim kızımda öyleydi kullanmadığım iştah açıcı şuruplar vs kalmadı doktorlar hep ya kansızlık diyodu yada genetik deyip geçiştiriyordu..en son farklı bi doktora gittim tahlil felan taptı kansızlık var başka bişey yok ilaç vermicem ama bildiğin bir yer varsa yada köyde annen yada büyükleriniz varsa pekmez isteyin aç karnına günde bir kere verin bir ay sonra kontrole gelin demişti neyse köyden elma üzüm pekmezi getirttik kullandık biraz zor oldu ama sonradan alışıyo kontrole gittiğimizde kansızlık düzelmişti ve bi kaç hafta sonrada iştahı açılmıştı denemekte fayda var bacım deneyebilirsin 🌸inşaAllah düzelir prenses🥰