moom222 bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeligimde göbeğim hiç çıkmadı desem yeridir 7. Ayım bitmek üzereydi kimse hamile olduğumu anlamzdi öyle kilolu biridedegilim 61 kiloydum ama göbeğim çıkmadı hissetmeyede 23 haftada net değildi daha çok kötü hissediyordum ama sağlıklı doğdu kızım çok şükür bunda maşallah diyim 14. Haftada hissettim şuan 26+6 yız maşallahı var göbekte çıktı yani demem o ki eger ilk gebelikse takma bebek saglikli olsun yeter ben çok takar çok ağlardım birde görumcemle aramda 2 hafta vardı onun 3. Çocuktu göbeğini gözüme sokardi resmen sürekli ay tekme atiyor ay nasılda güçlü vuruyor falan derdi ben çok ağlardım ama şimdi olsa hiç umursamam diyorum ☺️☺️