Sehliye Yarın kontörlüm var doktor gel istersen testide yapalım dedi sizce yaptırsam mı ense kalınlığı yok dedi ama yinede karasız kaldım… fikir alabilirmiyim 😌
Cicek87 Sehliye ben sizin yerinizde olsam yaptırmam.3 lü test ikiliye göre çok sallayan bir test.abuk subuk risklerler sizi üzmekten başka bir işe yaramıyor.yine de siz bilirsiniz tabi dee
Eymensmom35 Sehliye ilk gebeliğimdede ikili test yaptırdım doktorum istemedi bu ikinci gebeliğim şükür temiz değerler normal gerek duymadı gerek var ise yapılmalı tabi
Semanuralemdar Sehliye ben yaptırdım doktorum bana 3000 kadında 1 risk gözüküyor dedi çok da açıklama yapmadı üzülsem mi sevinsem mi bilemedim.