trr4457 Merhabalar İlk hamileliğinizi öğrenmeden önce adet olacakmış gibi hissettiniz mi ne belirtileriniz vardı? karın içi yanması bel ağrısı kasık ağrısı vs
Asiyearslan trr4457 6+0 bazen öyle bir kasık ağrısı oluyorki adet olacakmış gibi belime falanda vuruyor sıcak su torbası ise yarıyor biraz rahatlatyor.
Cennet-Kokulum trr4457 Evet hissettim hatta bazen ara ara adet olacakmışım gibi kasıklarım belim ağrıyor.
Mimii94 trr4457 adet olacagimdan okadar emindimki sirf ustumden kalksin diye oylesine test yaptim adet gunumde cift cizgiydi😄 yani ayni belirtiler adet sancisini 6-7.haftaya kadar cektim zaten
lawyermoms Asiyearslan Sıcak su torbası normal zamanda evet işe yarıyor fakat hamileyseniz veya belirtileriniz varsa kesinlikle kullanmamalısınız. Hatta sıcak suyla duşu bile yasaklamıştı doktorum.
Rabiakltk5 Mimii94 aynısını ben yaşadım canım hiç ümidim yoktu son testimdi yapim bitsin dedim meğerse 4 haftalık hamileymişim
Cennet-Kokulum trr4457 Ben adet olurken karın içi yanması hiç yaşamadım ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri ara ara oluyor
Gulsurmeli trr4457 Kasık ağrısı normalinden şiddetliydi ve inanılmaz halsizlik vardı ayağa kalkamıyodum, sanki yediklerim hala ağzımda gibi hissediyodum midem çok kötü bulanıyodu
trr4457 Cennet-Kokulum karın içi yanması ve ara ara gelen mide bulantım var bide çok gazım var midemde
Esrasenturk8 trr4457 aynen adet olmak için tüm belirtilerim vardı hatta kaç haftaya kadar ara ara adet sancısı gibi acı hissettim
trr4457 Esrasenturk8 adet olacağıma resmen emin gibiyim tüm belirtilerim var yarın günüm geliyor eğer olmazsam test yapacağım
Cennet-Kokulum trr4457 O gaz bende de var ne yiyeceğimi ne içeceğimi şaşırdım valla ilk hamileliğim de böyle değildi hiç yarın doktora gidecem bakalım ne diyecek
Asiyearslan lawyermoms evet bende okumuştum onu ama kasık ağrım çok fena oluyor mecbur kalyorm kullanmaya
Htcnal trr4457 Evet,ayni adet sancisi gibi sancilandim,bekledim bekledim gelmedi ..Hatta ilerleyen aylarda da regl zamani yine sanci oluyor.ben 5.aya girdim hala regl zamanlari sancim oluyor.
dilarabltc Htcnal bende 17 haftalığım benimde adet olucakmiş hissi oluyor ve hala gidip bakıyorum korkudan 😔