Merhabalar bence bu işin sırrı olursa olur diye düşünüp unutmak. Stres olmamak. Ben çevremden gördükçe nasıl olsa kaç ay sonra anca tutar diye rahattım bir de baktımki olmuş. Hamile kaldığım ay normal adet olacakmış gibi sivilce çıkardım, bel ağrısı çektim, kasık ağrısı ise adetim her an gelecek gibiydi. Adet günümden farklı hiçbir belirti yaşamadım. O yüzden bu ay için hala umudunuz var. Ama olmazsa da bence siz de akışına bırakın. O zaman siz de sonuçlarını yaşarsınız ☺️