Mercimegimm Kızlar bazen karnımda böyle sanki bebegim nefes alıp veriyormuş gibi karnım hafif hafif inip cıkıyor sizce bu nedir ? Sizdede oluyormu ?
Deletedmom434 Mercimegimm bebeğin kalp atışı değildir canım hamileliğin başından beri bendede oluyor şuanda 26 haftalığım karnımızdaki damarlar o atanlar
Balbocegim3561 O atmalar her zaman oluyor zaten hamile değilken bile göbeğiniz atar zaten aşağı yukarı
Mercimegimm Balbocegim3561 göbegim atmıyormu ki canım karnım bildigin hafif hafif inip cıkıyor. Göbek atması farklı kalp atısı gibi o
Mercimegimm Deletedmom434 anladım canım . Yok kalp atışı diye göbek atmasına dedim canım. Biliyorum kalp atmasi olmadıgı. dedigin gibi damar atmasi olabilir.