Niye olsun ki. Bunca zaman hep aldata gittiyseniz zaten ince ve seyrektir. Kolay geçiyordur. Açılma olacak bir şey olacağını sanmıyorum. Ben ağlaya hamile kaldıktan sonra başladım 2 kere gittim şimdiye kadar. İlkinde çok gerildim ama baktım korktuğum gibi bir şey değil ikincide daha rahatım. Bu hafta 3. kez gitmeyi düşünüyorum ve 29. haftanın içindeyim.