Hanımlar iyi akşamlar. Bu sebepsiz lekelenmeler benim dengemi bozmaya başladı. İlk 7. Hafta içinde ilişki sonrası lekelenmem hatta kanamam oldu tek seferlik, aynı gün acile gittim sıkıntı yok dendi eve gönderildim. İki gün sonra tekrar tek seferlik kanamam oldu yine acile gittim sıkıntı yok dendi ama içim rahatlasın diye progestan verdiler 1 hafta kullandım sıkıntım kalmadı. Şimdi tam 9. Haftaya girdim bugün yine tek seferlik içinde kırmızılık olan kahverengi akıntım oldu, biraz kasıklarım ve belim de ağrımaya başladı hatta idrarımı yaparken kasıklarım çok ağrıdı zorlandım. 2 saat bekledim yine gelir mi diye, gelmedi ama önlem amaçlı gittim hadi. Acildeki doktor kontrol etti hiçbir sıkıntı yok bebek iyi kese iyi, riskim yok kanama alanım yok. Ama idrar yolu enfeksiyonu için tek kullanımlık şase toz ilaç verdi, belki kullanan olmuştur. Aslında idrar yolu enfeksiyonum yok gibi yani akıntım yok bir şey yok, yine de bir bildiği vardır diye kullanacağım bu akşam.Ben neden lekelenip duruyorum iyice pimpirikli oldum, kafaya takmayıp acile gitmesem bu sefer de ihmalden bir şey olursa çok üzülürüm. Tecrübeli anneler, hamile arkadaşlarım bu haftalarda normal mi, ben neden ara ara lekelenme görüyorum? Hangi durumda panik olmalıyım? Acildeki doktorlar çok açıklama yapmıyor, kendi doktoruma da 12. Haftada gideceğim kontrole. Bana bir akıl verin 🤦🏻♀️