Mnk16 evet hala var malesef gebeliği öğrendiğim günden beri devam ediyor doktor ilac veremem tek çaresi su dedi günde 3lt su ıcıyorum böbreklerim çok agrırıdı yatamazdım su ıyı geldi bideyogurdub kendı suyu var ya onu içiyorum kasıkla agrım felan kalmadı çok şükür ama o beyaz akıntı tarzı şey hala geliyor iç çamasırıma tek çare su 😒