ozdenarda kizlar gecen hafta ikili tarama icin doktora gttim ense kalinligi ve burun kemigi cok sukur iyi cikti kan testi sonucumda yarn cikicak ama stresten zaman gecmiyr sanki ense kalinligi burun kemigi normal olupta kan testi kotu cikabiliyomu
Ciselbasaran ozdenarda iyi düşünelim iyi olsun canım içini kalbini ferah tut sağ sağlim sağlıcakla gelsin🙏🙏🙏
Rabia88 ozdenarda bu testlerin hiç birinin kesinliği yok o yüzden formalite icabı yapılıyor diye düşünün stres yapmayın Allah ne yazmışsa o olacaktır unutmayın inşAllah sonuç iyi çıkar
Ciselbasaran ozdenarda hamilelikten olsa gerek canım duygu değişimi yaşıyorum bende çok, ocağın 6sında 2li taramaya bende gidicem şuan 12 haftalığım
ozdenarda Ciselbasaran sanirim evet tamamen hormonlardan kaynakli Rabbim sizinde sonuclarinizi guzel eylesin insallah🙏bian once yarn olurda bende guzel haberler alirim insallah
ZeynoBati ozdenarda CAnım stres yapma hissediyor artık karnındaki yavrucak ense kalınlığı burun kemiği en büyük belirti sonuçta onlarda temiz çıkmış içini ferah tut🙂
ozdenarda ZeynoBati bliyrm kotu bisey yapiyorum bebek icin ama surekli aglayasm geliyo kac defa agladim bugun cok sukur onlarda bisey ckmadi insallah kandada bisey ckmaz🙏
ozdenarda tugcemre ultrasyn kagidinda yazmiyo baktm baktm doktor o an soyledi yalan soylemek istemiyrm ya 1.3 yada 1.6 ckti canm senn kac ckti
tugcemre ozdenarda 0.9 çıktı burun kemigi oluşmus dedi ölçmedi ama ben kan tahlılı iştemedim kafamı karıstırmakta iştemedin çünkü ilk gebelıgım kanda sıkıntı cıkar belkı dıye