Cnms Daha önceden duymuştuk.Kanamam oldu acile gittik duyamadık.Yarın kendi doktoruma da gidicem böyle duyamayıp sonradan duyan oldu mu acaba ?? Yoksa kürtaj mı ??
sedroj Cnms ben keseyi görmek için acile gitmiştim sadece kese görünmüştü bebek yoktu ertesi gün özele gittim kalp atışını dahi duyduk acilin makinesinden olabilir
Cnms Hayır ertesi gün kendi doktoruma gittim o da duyamadı.Malesef bebeğimi kaybettim.Dün kürtaj oldum