As7 Kızlar 4 saatlik uçak yolculuğu yapmam lazım.16 haftalık hamileyim.genelde stres olurum uçuşlarda.hamile değilken atarax içerdim sorunsuz geçerdi.hamilelikle bi ilaç içip sakinleştirici ya da uyku hapı uçağa binen oldu mu? Bir de uçak öncesi illa doktora gitmek sartmı
Merveonay As7 doktora gitmek şart olmasada danışman lazım süre az değil çünkü en doğru bilgiyi doktorundan alırsın
Fatma-onal As7 doktoruma bende danıştım sürekli yolculuk yapmak zorunda olan bir gebeyim maddi açıdan yorar sadece yolculuğun bir zararı yok dedi ki zaten uçak yolculuğu da seni sallayan yoran bir şey değil 2 saatte bir yürü bir şey olmaz allahım izniyle
2kizanasi Doktorunuzdan bilgi alın, haftanız sıkıntılı değil normalde. Acil çıkış kapı yanlarına ve kanat üstüne oturmayın koltuğunuzu ona göre seçin veya bilet kesilirken belirtin.