anneadayii95 Kızlar çikolata yaptıranlar nerden yaptırdı doğuma az kaldı tadına güvenemiyorum varsa yardımcı olacak sevinirim yaptırıp tadına bakannn
Busramzcgl anneadayii95 hediyelik masalevent_ elifmisskokulutas ve heybemdeki mutluluk adlı 3 sayfadan yaptırdım çikolata da artık çikolata yapıcam sanırım çikolatayı seçmedim henüz
Elenafra anneadayii95 dün böyle bi post vardı çikolatadeposunda yaptırıp tadını beğenen çok fazlaydı, instgramdan bak istersen canım , bende buradaki arkadaşlara güvenerek yaptırcam inşallah dedikleri gibi çıkar
Nasaearth anneadayii95 Hacışerif e yaptırdım ben çikolatası çok lezzetli internet sitesi de var instagram adreside
betulyc anneadayii95 çikolata deposundan yaptırdım İnstagram da sayfası mevcut sakın artu bebek çikolatasından yaptırmayın kuzenim yaptırdı tam bi rezalet tadı ve baskısı
Elenafra MelekMervertlek sizce haziranın ilk haftasında şimdiden yaptırsam bişey olur mu tadında sonuçta kapalı çikolata , fiyat artar mı diye kararsız kaldım
Mer3455 Daha önceden cikolata deposundan yaptirmistim cok memnun kaldım doğumum için de tekrar ordan siparis vermeyi düşünüyorum.
Snb Elenafra bnde erken yaptırmıştım sayfa bana karanlık yerde gardrobumda saklayabileceğimi söyledi bir sorun yaşamadım
MelekMervertlek Elenafra birsey olacağını sanmıyorum yinede sayfaya sorun isterseniz en uygun fiyatta orası gibi