Aryaser Merhaba acaba erken normal doğumu doktor tahmin ediyor mu yada kaçıncı haftada tahmin ediyor yoksa hersey bianda mi gelişiyor yardimci olursanız sevinirim
MusabUmeyrinAnnesi Aryaser bende bunu merak ediyordum hastane de doktora sordum erken doğum olup olmadığı anlaşılır mı diye bazen belirti verir bazen belirtisi olmaz dedi
anneee Aryaser benim erken olmadı 37+4 de oldu ama herşey bi anda oluyo benim doktorum saba bi tarih veremem demişti öyle oldu çatı muayenesine gittim Doğum başlamış ve hiç belirti yoktu vende açılmam olmasına rağmen
Gzmstf Aryaser erken doğum riskim olduğundan dikiş atılmıştı 22. Haftamda. doktora saat 8de muane oldum kontrol amaçlı 10 gün var daha dedi gecesi suyum geldi 1,30 saatte normal doğum yaptım 36 hafta 4 günlük bıcırığım var ☺️
anneee Aryaser benimde aynı oldu annemler gelecekti memleketten doktoruma söyledim 37 de olabilir 40 da ona bilemem demişti ki öyle de oldu ben 37. Hafta da çağırdım annemi 4 gün sonra da Doğum oldu