Dmrslm gulsumm1 Battaniyesi çok yok mesela hepsini ayrı ayrı yıkayınca bi kaç parça kocama makineyi döndürüyo olucam galiba bi de az kıyafet koyunca deterjanı yine aynı mı koymam gerekicek 😅
hunilimom Dmrslm 3 tane battaniye vardı mesela onları bir yıkadım zaten çoğu beyaz ve pembe arada birkaç tane siyah ve kırmızı vardı yarım ölçek koydum çok koyarsan deterjan çok oluyor ekstra durulama yapabilirsin ama
Emossk Dmrslm hepsini aynı yıkadım zaten beyaz ve pembe den başka renk yoktu narinlere attım 30 derece 600 devir yipranmasin diye 40 dk
Mervepera Dmrslm ayrı ayrı yikadim canım koyu renkli qcik renkli beyazlı olarak bide renk koruyucu mendil attim icine giymeden bise olmasın diye bundan sonrasını Allah kerim dogsunda 🤣🤣
Emossk Dmrslm yani su damlatacak kadar değil ıslak kalıyor ev sıcaksa kuruyor zaten ben ütülemek istemeyince 600 devire atıyorum