37+1 de kontrole gittiğimde çatı muaynesi oldum doktorum muayene sırasında sen hıc sancı cektin mi dedi bende evet dedim belli oluyor dedi ama o an ne demek istediğini sormamışım. açılman var veya yok demedi. Acaba açılmam mı varda muayne sırasında bunu söyledi bilenler var mı