Bizde 30+3 olduk. En son 26. haftada gitmiştim. Şimdi kilosunu boyunu çok merak ediyorum kızımın, tabi öncelikle sağlığı da yerindedir inşallah, oynaklıkta zirveyiz şu sıralar bu yüzden sağlığında bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum bakalım yarın göreceğiz sıpamı 😇😄