Kızlar ne yapacağımı şaşırdım kulak burun bogaza gittim sinizute bağlı faranjit olmuşum mi oluyorum bn faramjit en küçük bir usutmede. Çok şükür bohaz ağrısı gıcık falan gitti ama öksürük kaldı kütür kütür oksuruyorum ve daha 8 haftaligim çok çok yeni ilk üç ay içinde kullanan oldu mu belki diyeceksiniz süt bal limon iliksu bal pekmez yaoiyorum gecmesi için ama yok aksamlarj daha da artıyor ve bir şey olacak diye korkuyorum var mı aranızda yaşayan kızlar