Kızlar, 45 günlük bebeğim var, 4 gün önce 3880 kg idi. Ben hem emziriyorum hem de yetmediği zamanlarda ek olarak mama veriyorum doktorumuzun isteği üzerine çünkü sadece emzirdiğim zaman kilo kaybı yaşadık. Her şey gayet iyi gidiyordu fakat şu 2-3 gündür bebeğim sürekli ağlıyor, 2 saatte bir yemek istiyor. Normalde en başlarda 3-4 saatte bile ben zorla veriyordum istemiyordu şimdi ise çok fazla istiyor. Doktorumuz ek mamayı 60cc vermemizi söyledi biz de o şekilde yapıyoruz ama biraz geçince yine istiyor. Yeme aralıklarının gittikçe uzaması gerekirken bizim niye kısaldı? Sizin bebekleriniz nasıl, ne kadar yiyorlar ?