Rstasar Canim cok istio ama kilosu 30 lira yaa yesil eksi erik istiorum :(( nerden buluyorsunuz kizlar
Dyg34 Rstasar post başlıgını degiltir istersen görüpte canı çeken olur hiç yok yere ...bu mevsimde çok zor işte aseriyorum diye site var ordan alabilirsin ama pahalı artık böyle ...
Anne3434_ Rstasar valla ben şuan yaşadığım yerde yeşil erik bulsam kilosuna 50 de 100 de veririm hiç umrumda olmaz ama yok
deletedmom501 Dyg34 ne güzel yazmışsınız . Aklımızda olmayanı aklımıza sokmak resmen .. lütfen başlıkları özenli seçelim, burada bir sürü hamile var tek siz değilsiniz
Rstasar Anne3434_ canim bi site var 30 tl 1 kg istersen yazayim sana siteyi bizde ordan siparis ettik az once
Rstasar deletedmom501 hanimefendi asermek demek hergordugunu yemek yada istemek degil ki hamileyseniz sizde bilirsiniz birden akiliniza geliyor ben nerden bileyim caniniz ne istyr
Rstasar Rstasar deletedmom501 ayrica postu attiktan sonra yorum geldi degistirmek istedim degistremedim bu forumda bisey gordum insanlar saldirmaya yer ariyor size yorum yapmicam gercekten benim her gordugumu canim istemio cevremdeki bi cok hamilenin oyle sizin dusunceniz bu yani
Minikdunyam Kardii internette Bu tarz siteler var aşeriyorım diye bak hatta n11 in içinde de varmış her meyve var sipariş edebilirsin
Papatyamoms Rstasar bencede mümkünse değiştirin hamilelik platformunda yeşil erik yazmanız bide benim canım çekti şimdi mesela ne olacak dusundunuzmu hiç
Rstasar Papatyamoms yani forumda o kadar sey yaziliyor benimki batti gozunuze saldirmaya yer ariyosunuz sizede cevap vermicem
Azrazerin Aşeriyorum sayfasında var canım 20 lira😅 bunuda burdan öğrendim iki hamilelik geçirdim hiç aşermedim illa şunu istiyorum diye😅neyse bğyük konuşmıym allah kolaylık versin☺️
Kardii Nefesimm ekşi mi ama bide size masraf olucak gerçi ne kadarsa karşılarım burdan rüyalarıma giriyor artık ekşi ekşi
Nefesimm Kardii eve gidiyim bakim eskiligine kargoyla yollarim sana pazartesi atarsam sali gelir yarin verirsem 2gun bekletirler mahfolurr ucret vs istemiyorum tabi duan yetet
Nefesimm Kardii kuzum hafif eksi insta kullanmıyorum face varsa ekleselim adress alırım yollarim kesinlikle benim gönlümden geliyor
Anneyimm Elcnerdgn aa bunu bilmiyordum paylastigin iyi oldu saolasin gerci birsey asermiyorumda:) son gunlerde es kaynana gorumce postlarindan daha sik bilgili seyler goruyorum valla gozlerim yasariyor uygulama kendine geldi şaşırıyorum nazar deger simdi 😂😂