Ersonla valla ne desem yalan olur.Çok tatlı dilli dediğinz gibi güler yüzlü.4 senedir biliyorum,2. Kez gittim.Ha tecrübe derseniz ben nuray derim.Çünkü yaşı yukarda olan insan daha fazla deneyim sahibi oluyor.Beni hiç telaşlandırmıyor mesela,çocgun ne zaman gelceği belli olmaz sen her zamn hazırlıklı ol diyor.Karnına baktgı an herşeyi söyluyor.Ben ilk gebelğmde 3 günde bi çağırıyolardı,nuray beni 10 günde,5 günde bi çağırıyor,efam yaptırmıyo insana.Geçende acilden gitmştim selin hanımla birlkte nöbettrydiler,selinede bikaç gitmştim.Çoğu şeyi nuraya soruyor,dedim tamam bu doktor bilğnçli :) terslemesi varmı var onunda 😂 ben genel olarak aysegulden nuraydan memnunum,sizde bi deneyin bakalım 🤗