Kızlar ilk gebeliği olup hareketlerini hisseden var mı? Geçen hafta 15+1 ken randevum vardı doktorum hareketlerini hissetmeye başladın mı dedi🥰 sonuçta doktor yani demek ki bu haftalar hissedenler var ki bana da sordu 🤷🏻♀️ Henüz tık yok çikolata falan yiyorum elimi karnıma koyup baya dinliyorum ama yok 🤷🏻♀️ Sizde durum nedir?