Merve_tzgrn Kızlar böyle bi duyum aldım dogru mu acaba ? Devlet hastanesinde doğum yapıcam 2. Sezeryanım olucak ama bu durum beni korkuttu ya. Alttan muayeneden tiksinmiş biri olarak. Sezeryan olacagı kesin olunca bile bakılacak mı ? Bilenler beni aydınlatsın
yavrularimm Merve_tzgrn yorumlari okudim sasirdim ben 2 sezeryan oldum ikisidndede attan bakdilar amelyata girerken neden acaba
Evrim1906 Merve_tzgrn hayır canım 2. Sezeryani olacağım 34+2yim hiç alttan muayne olmadım doktor da talep etmedi kanaman olmadığı sürece alttan bakmıyorlar diye biliyorum
Tavsanannesi yavrularimm bende zorunlu sezeryan olucam nst de biraz sancım çıktı açılma var mı diye baktılar
iremss Merve_tzgrn yani çok çok ekstra durumlar olması lazm planlanan tarih öncesi sizde sancı vs çıkması kanama su gelmesi gibi yoksa planlı sezaryende vajinal muayeneye gerek yok
Buseatlas Merve_tzgrn canım benimde 2. Sezaruan olcak 36 haftalık ken sancı ile gittim öyle alttan bakıldı. Daha haftası dolmadığı için doğum başkadı mı açılma var mı öyle anlıcaklar ya ama mesela 38 e kadar hastanelik Bi durumun olmaz sancı vs. O zaman doktorun gün verir alırlar direk. Ama haftasından önce olursa geliyor mu diye anlamak için yapıyolar. Mesela sancın okur nst gidersin o an sancı çıkmaz ama çektiğin sancıyla açılman olmuştur vs bunları anlamak için
Mervevera Alttan muayene nasıl oluyor? Herkes korkuyor doktorum bana da yapmak istedi bu hafta tabi benim ilk dogum olacak inşallah da okuduklarımdan etkileniyorum galiba. Biri beni aydınlatabilir mi ?