38+1 haftalığım bebek hareketlerini hissetmediğim için bugün acile geldim nst bağlandım serum takıldı sonrasında alttan muayene oldum doktor tedbir amaçlı bu gece hastanede yatıracağım 1.5 cm açıklık var şimdi doğuma başlasak yorarız daha erken dedi Perşembe günü kontrolüm vardi o gün geldiğinde artık doğurturuz dedi bu açıklık perşembeye kadar ilerleyip doğum başlamaz mı çok kafam karıştı şu an sancı hissetmiyorum nstde çıkıyormuş ama