Arkadaşlar sürekli namaz kıldığım için akıntım çok oluyor diye peçete kullanıyorum oraya fakat dünden belli sanki o peçete ıslanıyor gibi hissediyorum peçeteyi çıkarınca ıslak ama öyle ciddi derecede değil 36 haftalık oldum çocuk sürekli baskı yaptığı için idrarım çok geliyor acaba idrarım geldiğinde de sızıntı yapıyor olabilir mi nasıl anlayacağım gitgide artar mı eğer amniyon sıvısı ise bilenler lütfen yazabilir mi 🙏🏻