Butun herseyi 5 ayda yasamaya basladim cati ahrilari bu batmalar agirlasmalar hersey her hareketimde cati agrisi olurdu. Dr bana normal oldugunu solerdi hep ama annelik iste endiseleniyo insan. Ve bide dr un bana dedigi bu belirtilerin olmasi normal doguma isaret catin dar dgl kolay bir normal dogum yasayablrsin demisdi. Cok sukur 2 oglumdada guzel acilmam oldu hatta dikissiz dogum yaptm cok sukur. Rabbm herkese nasip etsin.