irezeyy caglaaaaaaaaa benim ocak sonu gibi 52 çıktı antibiyotik kullandım düzeldi şuan tekrar üşüttüm sanırım yine çıkmış enfeksiyon tekrar kullanıyorum antibiyotik enfeksiyonun bebeğe geçmemesi için kullanmak gerek
caglaaaaaaaaa Zumre34 doktora bende yazdım bir problem yok ilaç kullanmana gerek yok dedi… sağlıkla alırsınız sizde inşallah kucağınıza🙏
irem-Dora caglaaaaaaaaa enfeksiyonun zararı olur, düşürmek zorundayız dedi. Augmentin 1000 Lik antibiyotik verdi, günde iki kez bri hafta kullandım. Gelişimini falan etkilemedi, iki ay geçti üzerinden şimdi tekrarladı enfeksiyon işte. Bakalım ne olacak
527965- caglaaaaaaaaa bende 11. Haftada covid oldum crp 50 çıktı antibiyotik başladı doktor sonra 5 e indi. Şu an kullanmıyorum antibiyotik
Mrv135 caglaaaaaaaaa Hadi ya çok şaşırdım çünkü ben serumla kendime gelmiştim o durumda. Ama bu bahsettiğiniz halsizlik ve bel ağrısı bende de var ve bununla anlamak çok zor zaten. Çok geçmiş olsun inşallah atlatırsınız. Doğuma az kalmış zaten bir sorun olacağını sanmıyorum, olsaydı doktor bir şey derdi.
Emine-34 caglaaaaaaaaa hiç korkma 39 küsürlere cıktı kanda enfeksiyon. Antibiyotik kullandım suan daha uyuyum berbat haldeydım ne yasadıgımı ben biliyorum sadece tedavini ol aksatma yeter.
3oglanannesi caglaaaaaaaaa benimde 37 çıktı bu hafta 6 tane desefin iğne yazdı dr 4 ü bitti bugün daha iyiyim mahvediyor kanda olunca insanı