aylincelik Merhaba hanımlar ben 30 haftalik gebeyim ve iç camasirim da kahverengi bir leke gördüm internette araştırdım ama bu leke 1. Trimesterde görülürmüş tedirginim doktora gitmeli miyim? Ya da sizde böyle oldu mu veya olan var mı?
Meleknkkk aylincelik canım ben 9 haftalık gebeyim senin olduğun haftalarda oluyomu bilgim yok ben 4.haftamdan 6.haftama kadar kahverengi lekelenme yaşadım hiç kesilmemisti 6.haftamda yoğun kanamam oldu meğer kesenin altında kanama alanı olmuş düşük riskim çok yüksekti. Şimdi şükür iyiyiz sen yinede doktora git bence ne olur ne olmaz için rahat etsin
__brna__ aylincelik Yani sana göre ileri haftadayim. 34. haftamdayim suan. 30. Haftamda ve suan da o tarz bir lekelenme olmadi bende. Doktoruna bi danisirsan iyi olur bencce
gldn065807 aylincelik doğum belirtisi olup olmadığını bilmiyorum ama gidip bakil canım acilde icin rahat etsin sebebini öğren en azından
Eflinbebis Bnmde iki gün arayla geldi cnm Dr gttim sorun yok dedi kırmızı pempe olmadığı sürece korkmayin dio..