Arkadaşlar tekrar merhaba, arkadaşım doktora gitmiş ve doktor ne ultrasonda bakmış ne tekrar kan testi istemiş ne de betası (normalde 0.10 civarı çıkarken) neden 5 küsür çıktı açıklama yapmış… Direk adet söktürücü vermiş göndermiş. Soruyorum size normal mi bu doktorun yaptığı?