Gul4001 Canım lavman yapmana gerek yok. Ben de hayatımda hiç olmadığım kadar kabızlık yaşamıştım transferden sonra şurup verdiler sabah öğle akşam içtim bana mısın demedi. Hatta transferden sonra eve gelince inanılmaz ıkınmak zorunda kalmıştım dedim bu çocuk asla tutmaz ama çok şükür tuttu hiç etkisi olmadı. Kabızlığa en iyi gelen şey şu, mutlaka yap. Kuru kayısı ya da gün kurusu ve kuru incir al, akşamdan bir bardak suya koy, sabah aç karnına hepsini ye suyunu da iç yarım saat sonra falan kahvaltını yap. Benim hemşirem böyle tarif etmişti, suya koymadan yediğin zaman işe yaramaz mutlaka suya koy demişti. Şurup bile işe yaramadı ama bu inanılmaz işe yaradı. Kabızlığın nedeni de şu an kullandığın hormon ilaçları, çok normal yani merak etme. Kabız oldum ıkınıcam çocuk tutmayacak diye kendini strese sokma o çocuğun tutunacağı varsa ne yaparsan yap düşmez zaten.