Gulsgnc tansiyonuz kaç bilmiyorum test veriyorsunuz dil altı veriyorlar düşmeden göndermiyorlar Eger düşmez hala yukselir ise doğuma alabilirler sezeryan yaparlar normal olmaz benim de yüksek tansiyonum vardı kızım da acilde ya serum yedim ya dik altı verdiler 16 lardaydi tansiyonum ilac olarak ne içtiniz ilac içtim demişsiniz bir de hangi alet ile ölçüyorsunuz dijital ise yanılma payı var