
Kızlar iki tane orkidem var ikisinide ekledim fotoğrafa. Üstte olanın çiçekleri var ama solmaya başladı tomurcukları da sarardı. Altta olan orkidem çiçekleri yok ondada dal sararması var. Haftada bir suluyorum ama yavaş yavaş çürüyorlar çözümü bilen nolur yazsın çok üzülüyorum ya 😕