Nemregn Kızlar rahim ağzı yumuşamasıyla , 2-3 cm Açıklık aynı şey mi? Farklıysa Açıklık ile yumuşama arasındaki fark nedir? Hangisi doğuma daha yakın belirtidir?
Nemregn TekinSahra44 doktor en son kontrole gittiğimde yumuşama başlamış dedi ama açıklık ile ilgili birşey demedi. Bende ikisi aynı şey mi yada farklı şeyler mi merak ettim
Kbraylmz1 Nemregn yumuşama başladıysa açılmada başlar yavaş yavaş benden tavsiye açılma için elinden geldiği kadar hareket et yürüyüş yap. Akşam 4ten sabah 9a kadar suni sancı takıldı bi cm bile açılmam olmadı sezeryan doğum yaptım 🥲
Nemregn Kbraylmz1 yaa bende suni sancı alıcam galiba sancı falan yok salı yatış yaparız dedi. Plasenta yaşlanması var yoksa 41+0 kadar beklerdim.
DeryaSekban Kbraylmz1 benimde yumuşamam ve 1 cm açıklığım var doktor suni vermek istiyor ama ben suniden çok emin değilim. Suni alacağıma sezeryan yaparım daha iyi diyorum ama bilmiyorum aşırı aradayım. Psikolojim dağılmış vaziyette. 38+4 teyiz 39 da verilecek
elizsmama Nemregn benim de aynı 39+3üm doğal olarak plasenta kireçlenmesi başlamış tam 40. haftada suni sancı veririz dedi. ama suni sancı korkutuyor beni. o güne kadar hayırlısıyla sağlıkla kendiliğinden gelse bebişlerimiz ❤️❤️❤️❤️❤️
Nemregn elizsmama inşallah canımm🥰bebiş kilo almıyor yaa kireçlenmeden sanırım doktor daha fazla kalmasın 39+5 de yatış yapalım en geç 39+6 yada 40+0 da olur inşallah dedi
Nemregn DeryaSekban ilk gebelik yaa sonra niye denemedi belki deneseydim normal olabilirdi dememek için deneyelim en azından elimden geleni yapmış olurum olmazsa sezaryan diyorum.
Kbraylmz1 DeryaSekban sezeryan olalı 5. Günüm normali tavsiye ederim doğum sonrası cekmektense öncesi çekmek daha iyi. Benim biraz fazla ağrılarım var sanırım ondan da olabilir
CemileBG DeryaSekban bende 38+4 düm fakat hiç açıklığım yokmuş bebek kanala girmş olsada birde kilosu 3.700 4 kilo olursa daha iyi sezeryanla dedi bana
DeryaSekban Kbraylmz1 işte zaten en zor karar bu. Sağlıkla hangisi hayırlısı ise öyle gelsin diyorum.
DeryaSekban CemileBG hayırlısı olsun inşallah bizimkide kilo olarak baş olarak önde. Ama hayırlısı bakalım.