Aylinne Herkese iyi akşamlar kızlar şuan 37+1 haftalığız göğsümden yatınca süt geldiğini fark ettim ne tarafa yatarsam ordan akıyor üzerimde leke bırakacak kadar Bu durumu yaşayan var mo normal mi acaba ?
Mihriballim Ayni durumu 36 haftadayim bende yaşıyorum çok normal sıkmayın dar destekli sütyen takmayın
Ciiilemm Ay vallaha 4.5 aylıkken gelmeye başladı hala geliyor 30. haftaya kadar arada sırada damlıyordu 2 seferdir akıyor resmen tabi yine de için rahat etsin diye doktorunla konuşabilirsin
Aylinne İlk sütün bebek için önemini bildiğim için beni tedirgin etti açıkcası bide ilk defa bugün oldu ve oldukça yoğun doğum belirtisimidir diye de düşünmedim değil 😵💫