Kizlar selam aşımın birinci dozunu yaptırdım ikinci doz bu hafta içi fakat 3 gün grevde sağlık ocağı bende anneme gitmek istiyordum bekarken kayıtlı olduğumuz sağlık ocağı acaba bana aşı yaparmi bilginiz var mi ailem hala orada kayitli bu arada ben evlendim baska ilcedeyim su an