Kızlar merhaba, 4 hafta 4 günlük hamileyim. Gebeliğimi öğrendiğimden beri kasık ağrılarım var regl ağrısı gibi doktorum zaten bunun normal olduğunu söyledi ama, bugün diğer günlere göre hafifim ağrılı değilim sizde de oluyor mu Ağrı hissetmediginiz zaman her şey kötü mü gidiyor diye saplantili sorularınız?😂 Agrım olmadığı zaman sanki bir şeyler ters gidiyor gibi hissettim. Hep ağrımıyor değil mi bu kasıklar? İlk gebeliğim de her şeyden nem kapıyorum korkuyorum:) Sizin o güzel tecrübelerinize gelmek istedim💞