Hayırlı akşamlar canlar sizlerin tecrübelerine ihtiyacım var 2 inci gebeliğimde çok fazla çatlağım oluştu ilk gebeliğimle arası 18 ay ondan dolayı mı oluştu anlamadım çatlak giderici kullanıp memnun kaldığınız bi krem serum ne varsa önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler 😊