Meleknkkk hamile değilken belki tüm amrkalari yapmışımdir ve asla kuruma çizgisi pembe çıkmaz 🙏 şeffaf çıkar . Bundan daha silik çizgiyle hamile olduğumu öğrendim ben . Kesin var demedim ayrıca bence var dedim . Rabbim gonlundekini nasip etsin yinede.