Mineccee Merhaba kızlar 6 gün önce normal doğum yaptım hamileliğim boyunca hiç ödemim yoktu ve şuan her yerim ödem oldu doğumdaki kilom ile aynıyım hiç azalma olmadı her yanım şiş şiş var mı böyle olan?ne zaman ödem geçer ya da geçmesi için ne yapabilirim ?
Clementinee Mineccee Normali bilmiyorum ama sezaryen de 10 gün sonra geçmişti ödemim. Zaten serumdan ödem oluyor aynı şey bence 10 güne geçer canım
Zehraaaaaaaaaaa Mineccee ben sezaryen oldum perşembe günü. bende öyleyim. Ayaklarım bileklerim bacaklarım alırı şiş. Hamileyken hiç yoktu ne zaman ve nasıl geçer acaba
GulcanYvz Mineccee bende Doğumdan sonra şiştim 36 ayakkabı giyerim 39 terlik aldı eşim öyle çıkmıştım hastaneden eve geldim Doğuma gittiğim kilodaydım 10-15 gün sonra gitti ama sadece 5-6 kilo gitti gerisi kaldı yavaş yavaş kendi çabamla vermiştim
Clementinee Mineccee Merak etme canım birden gidiyor ben doğumdan sonra tartılayım dedim 2 kg fazla çıktım ödemden 10 gün sonra birden gitti 🤍