nazliaynaci Bebeğim salı günü 37 haftalık olacak kilosu en son 1 hafta önce 3 kg 100 gr Dı açılmam var başı aşağıda normal doğum istiyorum herşey yerli yerinde ama doktorum bir Türlü şiddetli ağrı olmadan almıyor salı günü çatı muayenesi yapacak neler olacak bilmiyorum ama artık doğurmak istiyorum….
Tgbpoyraz nazliaynaci canım doğum başlamadan nasıl alsın doktor var bi zamanı elbet açılmanda varmış biraz daha sabır 🙏🏻😊
Oglannesi nazliaynaci Vala ben de 39+5 haftalık olduk bende bile halla Bi. Belirti yok ne açılma var ne Bi ağrım var arada belim ağrıyor o kadar halla gelmeye niyeti yok doktorda sancın suyun geldi mi gel diyor bakalım Doguma son 2 günüm kaldı ama hanımefendi Gelmiyor
Ayse_35 nazliaynaci her günn sıcak duş, yürüyüş ve merdiven inip çık 😀 ben doğumdan önceki akşam habersiz evin içinde yürüyüş yapıp durdum ama ayakları yana atarak yürüyorsun. O gece sancım başlamısti, tabi önceden de yürüyüşlerim oluyordu
Tgbpoyraz nazliaynaci ben çatı muayenesinden bi hafta sonra doğurdum ama ne kadar alakalı bilemiyorum
Imasleeper Basakcim kııız nasıl çok var 37 deymişşş bende bi an önce fırtlatmak istiyorum bi kontrole gidiyimde kanaldaysa merdiven çıkcam hoplaya hoplaya 😂😂😂
Basakcim Imasleeper şundan dolayı çok var dedim aslında, 36.haftamda nişanım geldi heyecanlandım doğuma az kaldı diye, 37+3 te çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık vardı. Daha da heyecanlandım. Ama şimdi 40.haftadayım. İnsan heyecanlanınca hiç gelmiyor onu anladım 😂
Mervehalavurt396 Basakcim aynisi bende oluyor 36. Haftamdayim kanamalar devam ediyor beklemedeyim ne zamana kadar kim bilir 😁
Basakcim burcinvrl6006 hiç bişey anlamıyorsunuz bile 5 sn sürüyor sürmüyor. Acı ya da kanama hiç bişey olmadı bende. Doğumu da tetiklemedi malesef 😂😅🤣
Gizmos Yaaa çatı muayenesi nasıl oluyor bu çarşamba benim de var🥺 bir de benim eşim dört aydır yoktu çok uzaktık biz o olaylardan şimdi kendimi kasarım diye çok korkuyorum 😅 bir de doğumu tetikliyor diyorlar
Fatmatayan Çarşamba günü bnmde çatı muayenem var nasıl bişey olduğunu bilmediğim için bnde korkuyorum canm yanar diye 😭
Oglannesi Fatmatayan canın yanmıyor daha cuma gunu yapıldı bana elini sokup bakıyor açılan var mı diye
nazliaynaci Her şeyim normalken normal doğumda ısrarcıyım, kilosu da 3 kilo 100 gr Dı 36.haftada yarın çatı var ve daha fazla kilo alırsa bebek normal doğum yapamam diye korkuyorum sancılarım var gelip gidiyor çok ağır geçmeye başladı artık doğurayım istiyorum
Tgbpoyraz nazliaynaci seni çok iyi anlıyorum ama korkma doğuyo bi şekilde ona takılma sen artık son zamanlar iyice sıkılıyo insan doğurmak istiyo bi an önce